Як налагодити взаємодію з гіпоактивною дитиною.
Розмовляйте з гіпоактивною дитиною завжди спокійно — не кваптеся і не підвищуйте голос.
Пам’ятайте, що крик, роздратування, невдоволення ще більше уповільнюють дитину. Якщо її підганяти, вона починає нервувати, і рівень гальмування підвищується. Натомість якщо дати дитині можливість працювати в оптимальному власному темпі, якість і точність її діяльності будуть доволі високими.
Налаштовуйте дитину на найближчі події як у щоденному побуті, так і щодо подій наступного дня.
Завчасно попереджайте про те, і$оли вона має завершити ту чи ту справу. Або ж надавайте дитині додатковий час для того, щоб вона змогла доробити певне завдання без поспіху або переключитися з одного виду діяльності на інший.
Хваліть дитину за те, що вона робить швидко, ефективно і без зволікання.
Уникайте ярликів, подібних до того, коли повільних дітей зараховують до категорії ледачих чи із загальмованою реакцією. Натомість навчіться враховувати темп діяльності дитини під час взаємодії з нею.
Давайте дитині лише одну вказівку за один раз. Не перетворюйте свої прохання до дитини на тривалий монолог. Вона не зможе сприйняти всю інформацію, тому доведеться знову все повторювати.
Розробіть дитині чіткий режим дня. Повідомте їй, коли, що і в якій послідовності вона має робити.
Виконуйте з дитиною спеціальні вправи, грайте в ігри, що сприяють розвитку швидкості рухових реакцій. Використовуйте ігрові елементи, коли необхідно, щоб дитина зробила щось швидко. Наприклад, позмагайтеся, хто швидше одягнеться; використайте для цього пісочний годинник тощо.
Коментарі
Дописати коментар