Як налагодити взаємодію з гіпоактивною дитиною.

  • Розмовляйте з гіпоактивною дитиною завжди спокійно — не кваптеся і не підвищуйте голос.

  • Пам’ятайте, що крик, роздратування, невдоволення ще більше уповільнюють дитину. Якщо її підганяти, вона починає нервувати, і рівень гальмування підвищується. Натомість якщо дати дитині можливість працювати в оптимальному власному темпі, якість і точність її діяльності будуть доволі високими.

  • Налаштовуйте дитину на найближчі події як у щоденному побуті, так і щодо подій наступного дня.

  • Завчасно попереджайте про те, і$оли вона має завершити ту чи ту справу. Або ж надавайте дитині додатковий час для того, щоб вона змогла доробити певне завдання без поспіху або переключитися з одного виду діяльності на інший.

  • Хваліть дитину за те, що вона робить швидко, ефективно і без зволікання.

  • Уникайте ярликів, подібних до того, коли повільних дітей зараховують до категорії ледачих чи із загальмованою реакцією. Натомість навчіться враховувати темп діяльності дитини під час взаємодії з нею.

  • Давайте дитині лише одну вказівку за один раз. Не перетворюйте свої прохання до дитини на тривалий монолог. Вона не зможе сприйняти всю інформацію, тому доведеться знову все повторювати.

  • Розробіть дитині чіткий режим дня. Повідомте їй, коли, що і в якій послідовності вона має робити.

  • Виконуйте з дитиною спеціальні вправи, грайте в ігри, що сприяють розвитку швидкості рухових реакцій. Використовуйте ігрові елементи, коли необхідно, щоб дитина зробила щось швидко. Наприклад, позмагайтеся, хто швидше одягнеться; використайте для цього пісочний годинник тощо.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Ваша дитина йде до школи